Ontvang nu leveringsupdates in WhatsApp!

Dit jaar organiseren we een speciaal evenement. Maar liefst 700 klanten hebben al van de gelegenheid gebruik gemaakt om deel te nemen aan deze online enquête en zijn daarom zeer geïnteresseerd in de resultaten. De resultaten van de enquête geven ook stereotype informatie over de status van een levering. Een "track&trace" voor onze hefboomsystemen maakt ook deel uit van onze digitaliseringsplannen, dus we kunnen deze informatie ook gebruiken.

Dankzij deze dialoog kan ik nu via WhatsApp updates krijgen over mijn hefboomwerking.

Wat houdt het in?

Als je het beste voor een hefboom kunt kiezen, moet je een persoonlijke selectie maken uit de hefboomgegevens. Dit rapport bevat de referenties van de beste items, de leverdatum en het afleveradres, zodat ik weet wat ik moet weten. Je mag hier gerust op antwoorden, je spreekt namelijk met echte medewerker en niet met een chatbot.

Wat betekent dit?

Houd ik contact met mijn klanten? Of plaats je een bestelling voor een collega?
Houd er rekening mee dat het gsm-nummer van de contactpersoon in de bestelling wordt geregistreerd. Geef dit nummer op bij het plaatsen van je bestelling, zodat de volgende persoon op de hoogte kan blijven.

Neem contact op met je Woodshop of leverancier voor meer informatie.